När man bor i en närförort till storstan, som vi gör, är det alltid extra skönt att ta sig iväg till en riktig skog. Inte bara en skogsplätt eller ett skogsparti. Idag tog vi oss till en av de riktiga skogar Stockholm södra närförort erbjuder.
 
Det är dags för mig att introducera Fantasia här på bloggen. Fantasia är min underbara liten sheltiekorsning på två år och kommer vara med här på bloggen ibland.Till vardags kallas hon kort och gott för Tassie. Jag tror allt att hon är värd en egen presentation i ett annat inlägg. 
 
Fantasia "Tassie" på dagens skogspromenad.
 
Kan varmt rekommendera skogen vid Älvsjöbadet, söder om Stockholm, till er hundmänniskor i staden. Mysig skog med både stora och små avskilda stigar. 
Hundar, Skog, Stockholm, hundpromenad, Älvsjö, Älvsjöbadet,

1 kommentarer

Henrik Olsson

04 Jan 2014 07:54

En skogspromenad är alltid trevligt!

Själv bor man mitt i skogen, så jag har väldigt nära till sådana nöjen! :)

Kommentera

Publiceras ej